Vad spännande.Ska maria ha kvar sin blogg då eller ska ni båda skriva i den nya bloggen då?
Hej Mattias!Nej Maria och jag kommer att bara blogga under den nya bloggen och kanske kommer vi att se inte om alla inom familjen kan ha sin egna blogg där men det är en dröm just nu.
Tack för berömmet hälsar dottern! Är det här din blogg nu Maria?Ha en skön kväll!Kram
Hej:)tusen tack för den fina kommentaren om mina bilder:) man blir varm i hjärtat när man får fin beröm:)hoppas ni får en trevlig lördag:)
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Vad spännande.Ska maria ha kvar sin blogg då eller ska ni båda skriva i den nya bloggen då?
Hej Mattias!
Nej Maria och jag kommer att bara blogga under den nya bloggen och kanske kommer vi att se inte om alla inom familjen kan ha sin egna blogg där men det är en dröm just nu.
Tack för berömmet hälsar dottern! Är det här din blogg nu Maria?
Ha en skön kväll!
Kram
Hej:)
tusen tack för den fina kommentaren om mina bilder:) man blir varm i hjärtat när man får fin beröm:)
hoppas ni får en trevlig lördag:)
Skicka en kommentar