lördag 3 januari 2009

Nytt domän namn

Nu kommer vi att öka vår satsning på nätet, under våren kommer vi att lansera våran blogg tjänst på forsnetblogg.se.

Detta är en intressant och spännade projekt som vi kommer att ha inom Forsnet.se.

Vi kommer att informera löpande vad som händer och när vi har premiär för våran bloggtjänst.
Maria/Ronny


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande.Ska maria ha kvar sin blogg då eller ska ni båda skriva i den nya bloggen då?

Ronny Forsslöw sa...

Hej Mattias!
Nej Maria och jag kommer att bara blogga under den nya bloggen och kanske kommer vi att se inte om alla inom familjen kan ha sin egna blogg där men det är en dröm just nu.

messan sa...

Tack för berömmet hälsar dottern! Är det här din blogg nu Maria?
Ha en skön kväll!
Kram

Anonym sa...

Hej:)
tusen tack för den fina kommentaren om mina bilder:) man blir varm i hjärtat när man får fin beröm:)
hoppas ni får en trevlig lördag:)